Strażnicy Galaktyki vol. 2

Jestem Groot. Jestem Groot. Jestem Groot. Jestem Groot. Jestem Groot. Jestem Groot. Jestem Groot. Jestem Groot. Jestem Groot. Jestem Groot. Jestem Groot. Jestem Groot. Jestem Groot. Jestem Groot. Jestem Groot. Jestem Groot. Jestem Groot. Jestem Groot. Jestem Groot. Jestem Groot. Jestem Groot…

źródło: www.mediastinger.com

Oj, to było coś! Świetny przedpremierowy pokaz. Tak bardzo się cieszę, że udało nam się dostać bilety na czwartkowy seans. W żadnym wypadku nie były to godziny stracone, dawno nie byłam tak bardzo zachwycona tym, co widziałam. Ta część bije pierwszą na głowę. I piszę to już we wstępie, bo to bardzo ważne zdanie. Ta krótka recenzja będzie peanem na cześć twórców. Nie dostrzegłam bowiem żadnych minusów.

W Strażnikach działało i współgrało wszystko – od samego początku, przez rozwinięcie fabuły po same napisy końcowe. Bo nawet one były interesujące, przemyślane i porządnie zrobione. Feeria barw i świetna ścieżka dźwiękowa budują klimat filmu. Ale najznakomitsze jest to przerysowanie wszystkiego. Totalne nasycenie. Dialogi, gagi, akcja… Gdy siedziałam w czerwonym fotelu, coraz bardziej otwierałam oczy i buzię, bo to było tak piękne.

Świetna jest przede wszystkim sama fabuła. Rewelacyjnie stworzone postaci, umotywowane ich działania i porządny, międzygalaktyczny czarny charakter. Ale z tych wszystkich zachwytów, największym jest ten najmniejszy. Groot. Zapałałam do niego miłością taką samą, jak do buldożków. Z tapety zeszły nawet minionki. Teraz jest czas Groota. Nauczona doświadczeniem kinomana, obawiałam się trochę o niedosyt małego badyla. Odetchnęłam jednak z ulgą, bo było go w sam raz.

źródło: www.reddit.com

Nawet oczekiwanie na pięć (5) scen końcowo-przepowaidających upłynęło w spójnej atmosferze. Nie dość, że grała rewelacyjna muzyka, to przyjemnie patrzyło się na napisy końcowe. Ich forma graficzna była na tyle interesująca, że warto było poświęcić te 10 minut.

Skomentuj

