Share Week 2016

shareweek2016Przyszła wiosna, za oknem piękne słońce… nastał więc czas, kiedy znowu mogę przyłączyć się do fajnej blogowej aktywności polecania innych wartościowych blogów. Akcję taką organizuje od kilku lat Andrzej Tucholski, ja biorę w niej udział drugi raz. Chodzi o to, by w odpowiednim miejscu (tu na blogu i w specjalnym formularzu) polecić 3 strony, które uważamy za interesujące i inspirujące. Przyznam, że w tym roku mam mały problem z wyborem. Przede wszystkim dlatego, że mniej czasu poświęcam na przeszukiwanie internetów i nowych blogów raczej nie poznaję. Jest kilka wyjątków i o tym poniżej:

Minerva – Patronka Dobrej Sztuki – ostatnio zaczytuję się namiętnie w fantastycznych artykułach nt. historii sztuki. Samej brakuje mi czasu na przekopywanie opasłych historycznych tomów (choć bardzo bym chciała), a tu dostaję ciekawostki z pierwszej ręki. Jak dla mnie perełka wśród blogów.

Majsterki – moje nowe idolki. Nie dość, że stworzyły fajną przestrzeń na Mińskiej, to jeszcze robią to, co lubią. I oto chodzi! A jeśli przy tym podrzucą jakiś niezły pomysł DIY, to tylko Bóg zapłać.

tatarysuje.pl – o tym jak kreatywnie spędzać czas z dziećmi i jak poznawać świat przez sztukę. Świetne pomysły, mnóstwo inspiracji, nie pozostaje nic innego jak działać.

Mogłabym polecić jeszcze Wyrwane z kontekstu, ale mam wrażenie, że już wszyscy go znają. Jeśli nie, napiszę tylko tyle, że Asia wykonuje kawał dobrej roboty. Jej artykuły są ciekawe i trafione w punkt. Jakiś czas temu podstawą i inspiracją każdego wpisu na tym blogu był cytat, wówczas go poznałam i pokochałam. Mogłabym polecić jeszcze Mavelo, głównie za grafiki, opakowania i pudełeczka – są świetne. I na koniec, choć znowuż nie taki ostatni Jacek Kłosiński. Niezmiennie od lat uwielbiam, korzystam z rad i podrzucanych linków. Fajnie, że są osoby, które z przyjemnością dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Niech Moc będzie z Nimi!

I z Wami też.

4 thoughts on “Share Week 2016

Skomentuj

