3 reklamy warte obejrzenia

Wspominałam kiedyś, że oprócz wszystkich ładnych rzeczy, interesuje mnie również marketing i reklama. I oto przyszła ta wiekopomna chwila, kiedy postanowiłam zamieścić pierwszy wpis właśnie w tym temacie.

W poniedziałek przyznałam się Wam, że przez długi czas nie chciałam zrobić sobie prawa jazdy. Do odmiennej decyzji dojrzewałam dość długo, ale jak już dojrzałam… Teraz nie wyobrażam sobie życie bez uprawnień i bez możliwości prowadzenia auta. Co więcej, tak się wciągnęłam, że mogłabym zostać mechanikiem samochodowym (może bez przesady, ale żarówkę potrafię wymienić). A dlaczego tak się rozpisałam o tym fakcie? Otóż dlatego, że lubię samochody. I cenię sobie reklamy motoryzacyjne, które są jakieś, budzą pozytywne emocje i odwołują się do przyjemności. Dziś przedstawię Wam moje ulubione, a także te, które irytują jak cholera.

Piękna opowieść i historia:

 

 

I fajna muzyka:

 

Kolejna reklama, dla przeciwwagi – straszna, na maksa irytująca:

 

Da da da!

Na zakończenie przykład, jak z dobrej reklamy można zrobić mniej fajną…

 

Tak jest dobrze, fajnie i sensownie.

 

A tak przeciwnie. Osobiście nie czuję potrzeby tłumaczenia reklamy, ale podobno badania przeprowadzone w PL pokazały inaczej. Hm…

 

Thats_all_folksźródło: commons.wikimedia.org/wiki

Skomentuj

