Urodziny Katarzyny

Dziś urodziny  ma Katarzyna. Katarzyny nie znacie, ale to fajna dziewczyna. My znamy się już… długo, bardzo długo. A ponieważ nie mieszka w Warszawie, tylko w moich rodzinnych stronach, postanowiłam wysłać Jej paczkę z prezentem. I tu muszę pochwalić ekspresowe działanie Poczty Polskiej. Pakunek przygotowałam do wysyłki w środę. Po pracy, ok. godz. 18.00 udałam się do punktu pocztowego. Wybrałam priorytet, bo zależało mi, by paczka dotarła w piątek. Jakież ogromne było moje zdziwienie, gdy w czwartek napisała Katarzyna, że przyszedł do niej prezent! Środa wieczór wysyłka, a na miejscu czwartek wczesnym popołudniem! To chyba ekspres, a nie priorytet?! Choć z drugiej strony, może właśnie tak powinno to wyglądać, tylko przyzwyczailiśmy się do opieszałości w działaniu PP i takie sytuacje nas dziwią. A może to zasługa konkurencji…

Mniejsza z tym. Bo wpis dotyczy przecież kartki ręcznie robionej przez moją prawą i lewą dłoń.

2015-10-06-11.18.082015-10-06-09.21.102015-10-06-09.15.19 2015-10-06-09.15.112015-10-06-11.35.21

Skomentuj

