CV graficzne

Jakiś czas temu (pewnie około roku) stworzyłam graficzne CV. Przyszedł czas pracy nad kolejnym, może łatwiejszym do edycji. A póki nowy życiorys nie powstanie, dzielę się poprzednim. Pewnie wyślę go jeszcze kilka razy…

biurko-z-klamerkami_cv_lorem_ipsumW zasadzie to wciąż nie wiem, czy chcę szukać nowej pracy czy zostać tu gdzie jestem i kombinować coś swojego. Wciąż brakuje mi trochę odwagi. Poza tym zawsze się bałam, jak to będzie, gdy znajdę już tę wymarzoną pracę. Jak to będzie nie przeglądać ogłoszeń. Teraz, w zasadzie od przynajmniej 5 lat, dostaję codziennie powiadomienia a nowych ofertach pracy. Co więcej, przeglądam je, a do tej pory nie trafiłam na żadne ogłoszenie, które by mnie urzekło. Tak, szukam urzekającego stanowiska.

Wracając do projektu: usunęłam większość danych wrażliwych, abyście wszystkiego o mnie nie wiedzieli. Pozostawię pewną tajemnicę.

5 thoughts on “CV graficzne

Skomentuj

