XXIV poniedziałek da się lubić

Za mną dość intensywny tydzień, przede mną również. A już najbardziej obfitujący w emocje będzie weekend. Już z samego rana jedziemy razem z M. do szkoły na obronę pracy dyplomowej. Wracamy do domu tak szybko, jak tylko się da, bo oto przyjdzie pora by rozpocząć pindrzenie się na ślub i wesele mojej ulubionej blogerki. A czasu będzie nie wiele. Najpóźniej o 14.00 musimy wyjechać. Tempo będzie więc ekspresowe, a cały dzień będę jechać na adrenalinie. W rezultacie okazać się może, że na nogach spędzę 24h, od 6.00 do 6.00. Może być ciekawie, bo z reguły o 23.00 moja głowa staje się całkowicie bezwładna, a na powieki grawitacja oddziałuje wyjątkowo silnie.

24_pdsl

Tymczasem na ten tydzień polecam:

Do czytania:

https://extraordinaryred.wordpress.com/ – kolejny dobry tekst Rudej.

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa – o warszawskiej Pradze słów kilka. Prawa strona Wisły – swojego czasu zapierałam się rękami i nogami przed mieszkaniem po tej stronie. Ach, ta zła sława. Los, a właściwie M. sprawił, że i tak na Pradze wylądowałam. Po maturze podobnie było ze stolicą. Zapierałam się rękami i nogami, by tylko w Warszawie nie studiować. I co? Rok później wylądowałam na Bemowie. Teraz nie wyobrażam sobie innego miejsca do życia. Czy podobnie będzie z Grochowem? Czas pokaże.

http://designyourlife.pl/ – nie wiem jak u Was, ale u mnie to dość kłopotliwy temat. Rower w mieszkaniu. Generalnie nie kumam, dlaczego w niektórych blokach nie ma piwnic, to przecież tak bardzo potrzebne pomieszczenie. Niestety tak jest, a rowery dwa stoją wówczas w dwóch pokojach. Może czas przemyśleć temat?

http://designyourhouses.blogspot.com/ – marzył mi się loft. Kiedy mieszkałam w rodzinnym mieście, wyobrażałam sobie, że w jednym, starym budynku, w którym obecnie mieści się jakieś telecentrum, właśnie takie lofty ktoś zrobi. Bo było to miejsce idealne…

http://www.admonkey.pl/ – tylko gratulować. Choć nie od dziś wiadomo, że nasi specjaliści od animacji i 3D są na świecie cenieni. Polska branża wymaga, by znali się na wszystkim, podczas gdy na świecie każdy jeden pracownik odpowiedzialny jest za konkretną, jedną dziedzinę…

 

Do oglądania:

 

 

Do słuchania:

 

Do miłego!

One thought on “XXIV poniedziałek da się lubić

Skomentuj

