Poniedziałek dał się lubić

Tym razem niestety dał…

W sobotę siadły internety, bo niektórzy operatorzy mieli swoje światłowody na Moście Łazienkowskim, a  pożar przeprawy spowodował ich zniszczenie. Nie zdążyłam więc przygotować porannego posta. Świat powrócił dopiero kilka chwil temu, więc czym prędzej nadrabiam zaległość. Chciałam wspomnieć o moim przedłużonym, pracowitym, ale mile spędzonym weekendzie. I miała być też kapka samochwalstwa. Bo oto brak dostępu do sieci zintensyfikował działania naukowe (optymistyczny plan i tak zakładał kształcenie). Na podstawie samouczka wymodelowałam kubek, potem przypisałam mu materiał i kolor, a na koniec wyrenderowałam.

kubekReasumując, jest kopniak do działania w tygodniu!

Skomentuj

