Trzeci grudniowy poniedziałek znowu da się lubić

W zeszły poniedziałek dotarło do mnie zamówienie papierów i papierków zimowo-bożonarodzeniowych. Byłam podekscytowana przesyłką i nie mogłam się doczekać, kiedy M. dostarczy ją do mnie do domu. Myślałam: wreszcie będę mogła skupić się na dekoracjach i kartkach świątecznych.

Poza tym udało mi się w końcu znaleźć szare słomki. Teraz mogę zrobić upatrzone już jakiś czas temu diamenty, które zawisną w oknach.

A teraz taki widok cieszy moją duszę.

DSC00682 DSC00681 DSC00678 DSC00677

One thought on “Trzeci grudniowy poniedziałek znowu da się lubić

Skomentuj

